آموزش ثبت دامنه های بین المللی

اخیرا ممکن است دامنه هایی که در هاست کنترل ثبت می کنید با یک پیام در صفحه ی اصلی برای شما به نمایش در بیایند که متن این پیام به شرح زیر است:

Hostcontrol

asanwebhost.com pending validation

The registrant details for asanwebhost.com have not been validated yet, if you are the registrant please check your e-mail for instructions on how to validate and activate your domain.

Hostcontrol

این پیام به معنی آن است که دامنه ی شما در Hostcontrol در انتظار تائید است و جزئیات ثبت دامنه … هنوز تایید نگردیده است،اگر شما متقاضی(ثبت کننده) این دامنه هستید ایمیل خود را برای آگاهی از تایید و فعال سازی دامین خود چک بفرمایید. گرچه همین ترجمه ی ساده برای آنکه شما همه چیز را متوجه شوید کافی است اما اگر می خواهید به طور کامل مراحل تائید دامنه ی خود را به پایان برسانید با این مطلب همراه باشید.

ایمیل فوق به منظور تائید اطلاعات هویز شما می باشد و اخیر بر اساس قوانین ICAN می بایست تمام کسانی که دامنه ثبت می نمایند جزئیات اطلاعات موجود در WHOIS دامنه ی خود را تائید نمایند.

بدین منظور هنگام ثبت دامنه یک ایمیل مشابه ایمیل زیر برای شما ارسال می شود که ابتدا بر روی لینک موجود در ایمیل خود کلیک نمایید.

1

پس از کلیک بر روی لینک موجود درایمیل در صفحه ای که باز می شود فرمی وجود دارد که می توانید آنرا مطابق تصویر زیر کامل کنید و در پایان بر روی دکمه ی Submit کلیک نمایید.

2

پس از انجام مراحل فوق در پیغامی به زبان انگلیسی از شما تشکر خواهد شد و پیغام موفقیت آمیز بودن تائید مشخصات ارسال خواهد گردید و حدود چند ساعت بعد دامنه ی شما فعال و قابل استفاده خواهد شد. در صورت انجام این کار اگر ظرف مدت ۱۲ ساعت دامنه ی شما فعال نشد در قسمت پشتیبانی سایت آسان وب هاست یک تیکت ارسال نمایید.